Firemní bonusy jsou fajn, ale k vysokému pracovnímu výkonu a loajalitě motivuje zaměstnance také čisté a příjemné prostředí. Člověk, kterého nerozptyluje pohled na nepořádek ve firemní kanceláři nebo dílně, se lépe soustředí na plnění úkolů, vymýšlení projektů nebo přínosných firemních inovací. Proto se firmě vyplatí, že zaměstnanci pracují v uklizeném prostředí. S čistou hlavou. A proto jsme Vám plně k dispozici.
Jak probíhá objednání úklidové služby v Malém průvodci?
1. Kontaktujte nás
Nejprve nás oslovíte s vaší poptávkou – můžete nám zavolat, napsat e-mail nebo vyplnit formulář na našich stránkách.
2. Získáte základní informace
Po obdržení vaší poptávky vám zašleme základní informace o našich úklidových službách, jejich průběhu a cenách.
3. Upřesníte své potřeby
Sdělíte nám své konkrétní požadavky – jaký prostor chcete uklidit, jak často, a zda máte nějaké speciální požadavky, například použití vlastních čisticích prostředků nebo našich non toxic prostředků.
4. Najdeme vhodného pracovníka
Na základě vašich požadavků vybereme nejvhodnějšího člena našeho týmu, který se o úklid postará.
5. Doladíme detaily
Společně si potvrdíme konkrétní termíny a detaily úklidu. Jakmile je vše domluveno, úklid může začít.
6. Nabídneme alternativní řešení
Pokud by se vám nikdo nezalíbil nebo by na vaši poptávku nikdo nereagoval, rádi vám zdarma připravíme výběrové řízení na míru, abychom našli toho nejlepšího pomocníka pro vás.
7. Začínáme spolupráci
Náš profesionál se pustí do práce a zajistí, aby váš prostor byl přesně podle vašich představ.
Těšíme se na vaši poptávku a věříme, že naše služby splní všechna vaše očekávání. 😊